Subject: FW: Pöördumine seoses Enterprise Europe Network (EEN) rolli ja rahastamisvajadusega järgmise 2029+ mitmeaastase EL finantsraamistiku (MFF) kontekstis
From: "Martti Kalvik - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 11:35:03 +0300

Martti Kalvik
strateegilise planeerimise juht
Majanduse ja innovatsiooni valdkond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372625 6464

From: Lea Aasamaa <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 1, 2025 11:32 AM
To: Sandra Särav - MKM <[email-masked]>
Cc: Marie Allikmaa - MKM <[email-masked]>; Martti Kalvik - MKM 
<[email-masked]>; [email-masked]; Tiiu Treier 
([email-masked]) <[email-masked]>; Mait Palts <[email-masked]>
Subject: Pöördumine seoses Enterprise Europe Network (EEN) rolli ja 
rahastamisvajadusega järgmise 2029+ mitmeaastase EL finantsraamistiku (MFF) 
kontekstis

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Sandra Särav-Tammus

Minu nimi on Lea Aasamaa ja kirjutan Teile maailma suurima väikese- ja 
keskmise suurusega ettevõtetele (VKE-dele) suunatud tugivõrgustiku, 
Enterprise Europe Networki (EEN), nimel ning Eesti võrgustiku esindajana, et 
rõhutada selle võrgustiku jätkuva ja sihipärase toetamise olulisust 
järgmisel mitmeaastasel finantsperioodil.

EEN mängib keskset rolli Euroopa VKE-de – meie majanduse innovatsiooni, 
tööhõive ja vastupanuvõime alustala – toetamisel, pakkudes neile ligipääsu 
professionaalsele nõustamisele, rahvusvahelistele partneritele ja uutele 
turuvõimalustele. Tänu oma laiale geograafilisele katvusele suudab EEN 
tõhusalt kommunikeerida Euroopa strateegilisi poliitikaid, mis toetavad 
ettevõtete kasvu ja rahvusvahelistumist.

Oma senisel tegevusajal on võrgustikust kasu saanud väga paljud ettevõtted 
nii Eesti kui Euroopa Liidus laiemalt. Tegemist on võrgustikuga, mis läbi 
praktiliste teenuste aitab ettevõtjaid reaalselt ja mille toimimise kasu on 
tuntav ja mõõdetav. Ettevõtjad on võrgustiku tegevusega rahul ja toetavad 
seda. Seetõttu leiame, et võrgustiku jätkuv rahastamine ka järgmisel 
finantsperioodil on äärmiselt oluline.

Pöördumise tervikteksti leiate kirja lisast.

Lugupidamisega

Lea Aasamaa ja peadirektor Mait Palts,

EEN Eesti 5 organisatsiooni ja kogu Euroopa võrgustiku nimel

Lea Aasamaa

Nõunik/Enterprise Europe võrgustiku koordinaator Eestis

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200060> +372 604 0060

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>